Hala produkcyjno-magazynowa 2 680m² w samym sercu Pabianic. Grobelna 8 ZOBACZ

Samodzielny lokal 219m² wykończony w wysokim standardzie z wieloma biurami, open space oraz zaplaczem socjalnym. Piotrkowska 60 ZOBACZ

Powierzchnia produkcyjno-magazynowa z dużym parkingiem 3 078m² w MS Factory. Senatorska 70 ZOBACZ

Szukaj
Zadzwoń do nas +48 534 580 003


Aktualności

Przyjmiemy do pracy – administrator nieruchomości komercyjnych

16 lutego 2023

Poszukiwany administrator nieruchomości komercyjnych ????

A&A Holding to prężnie działająca firma z bogatym doświadczeniem w zakresie profesjonalnego zarządzania oraz wynajmu nieruchomości.

Zarządzamy jednym z największych portfeli nieruchomości komercyjnych w centralnej Polsce. W zasobach A&A Holding znajduje się blisko ćwierć miliona metrów kwadratowych, w tym obiekty biurowe, nowoczesne biuro coworkingowe w samym centrum Łodzi, centrum handlowe w Pabianicach oraz przestrzenie magazynowo- produkcyjne.

Twój zakres obowiązków:
➡️ aktywne pozyskiwanie nowych klientów na wynajem
➡️ utrzymanie nieruchomości we właściwym stanie technicznym i funkcjonalnym
➡️ optymalizacja i kontrola kosztów związanych z nieruchomością
➡️ bieżący kontakt i współpraca z najemcami
➡️ prezentacja nieruchomości na wynajem potencjalnym najemcom
➡️ promowanie lokali na portalach branżowych oraz w mediach społecznościowych
➡️ nadzorowanie spraw dotyczących obsługi technicznej, utrzymania czystości, prac remontowych, przeglądów
➡️ rozwiązywanie bieżących problemów związanych z nieruchomością
➡️ prowadzenie i przechowywanie dokumentacji budynków
➡️ koordynacja współpracy z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi na rzecz obiektu
➡️ protokolarne przekazania i odbiory lokali oraz przygotowywanie umów najmu
➡️ przygotowywanie rozliczeń z tytułu najmu
➡️ bieżące raportowanie stanu wynajmu
➡️ przygotowywanie cyklicznych raportów finansowych

Nasze wymagania:
➡️ min. 2–letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w nieruchomościach komercyjnych
➡️ praktyczna znajomość przepisów związanych z nieruchomościami, w tym prawa budowlanego, kodeksu cywilnego itp.
➡️ umiejętność prezentacji wyników, komunikatywność, kompetencje w zakresie prowadzenia negocjacji
➡️ bardzo dobra znajomość pakietu MS Office

Mile widziane:
➡️ Uprawnienia techniczne

Oferujemy:
➡️ zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat
➡️ atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji
➡️ rozwój zawodowy, możliwość zdobywania wiedzy oraz doświadczenia
➡️ bogaty pakiet benefitów pracowniczych

Aplikuj tutaj: https://lnkd.in/dghrEDFA

Inne aktualności

Zobacz więcej aktualności
Lokal usługowy na parterze kompleksu Teo Park Office
Zobacz
Życzenia Wielkanocne
Zobacz
Twoja przyszłość biznesowa zaczyna się w Teo Parku!
Zobacz

Grupa A&A - poznaj nas